Răspunsuri

2014-11-19T18:33:05+02:00
Consider ca in primul rand , in al doilea rand , asadar,
Trebuie sa ai ipoteza si concluzie, iar fiecare argument sa fie introdus printr-un conector. ( Ex : In primul rand, In plus, Totodata, De asemenea )
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:39:49+02:00
Trebuie sa ai ipoteza si concluzie, iar fiecare argument sa fie introdus printr'un conector. ( Ex : In primul rand, In plus, Totodata, De asemenea ) 
1 5 1