Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-19T18:24:58+02:00
5/10=0,5  
se simplifica prin 5 si devine 1/2     asta cred ca e raspunsul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:25:18+02:00
0,5 se scrie ca fractie ordinara 5 supra zece (5/10) si se simplifica (,) ca sa fie fractie ireductibila...deci raspunsul final este 1 supra 2 . ( am simplificat prin 5)
dar 0,8 ? :))
pai.... este 8/ 10 si se simplifica prin 2 si rezultatul final este 4 supra 5 . :)
mersi fain :)
nu ai pentru ce :D