Răspunsuri

2014-11-19T18:29:12+02:00
Gasesti aici cateva idei http://crisfest.ro/si aici: http://ilovehandmade.ro/category/decoratiuni/
Floricele si cauti ceva mai tare sa faci o stea.
Sau cauti niste conuri ceva mai mari.
Ale mele sunt cam mici :))
Faci o gaura in ele, cat sa intre lumanarele acelea mici si le folosesti pe post de suport de lumanarele..
Scrie pe google conuri de brad handmade si cauta la imagini. Gasesti mai multe chestii la ele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:41:49+02:00
Ok....pai daca ai niste lingurite de plastic le tai sa ramana doar partea aceea in care sta supa si putin din coada le ti la flacara unei lumanari pana iau asa o forma de petala pe urma le lipesti adica putinul acela din coada il pui pe flacara iar pe urma o lipesti de alta lingura cand ai terminat o sa semene cu o floare dar o sa fie putin arsa daca ai un spray o dai si ai terminat si o poti folosi si ca ornament si ca pandantiv la un lantisor.   te rog da-mi cel mai bun raspuns ;)
Mersi , si buna idee
da am vazut-o si eu pe youtube iti dau acum canalul celor care au facut asta poate mai gasesti ceva interesant
ThreadBanger