Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:12:43+02:00
Solubile-zahar,sare,amoniac,praf de copt,azot
insolubile-bronz,potasiu,alama,diamant,aur
1 5 1
2014-11-19T18:13:54+02:00
Substante solubile
-amoniac
-zahar
-sare
-otet
-prf de copt
Substante insolubile
-bronz
-potasiu
-alama

solubile-zahar,sare,amoniac,praf de copt,azot
insolubile-bronz,potasiu,alama,diamant,aur
solubile-zahar, aminiac, azot
insolubile-bronz,potasiu,alama,aur
Va multumesc. :*
cu placere