Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:15:52+02:00
A) mara are 7 pixuri. Mihai are de 4 ori mai multe pixuri. Cate pixuri are Mihai? B)alin are 6 mere. Cristi are de 4 ori mai multe mere ,iar petrica are cu 4 mere mai putine decat cei doi la un loc. Cate pixuri are fiecare?
La problema a 2-a, cate pixuri are fiecare :))
2014-11-19T18:18:03+02:00
În  clasa  a 7-a erau 7 elevi. Dupa un an,în clasa a 8-a au fost de 4 ori mai multi ca în a 7-a.  Cati elevi sunt ?


Dintr-un magazin am cumparat 6 kg de mere. Apoi,de la alt magazin am cumparat de 4 ori mai multe mere decat in magazinul anterior. Acasă am mâncat 4 kg . Câte mere mi-au mai ramas ?