In figura alaturata, AE=30,BE=30,AC=70 si AF=35.Gasiti eroarea din rationamentul urmator:
,,Deoarece  \frac{AE}{AB}= \frac{1}{2} = \frac{AF}{AC} atunci, din reciproca lui Thales, rezulta EF||BC.``.

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-11-19T18:16:31+02:00
Iata ce spune reciproca lui Thales:
Dacă o dreaptă determină pe două din laturile unui triunghi, sau pe prelungirile acestora, segmente proporționale, atunci ea este paralelă cu a treia latură a triunghiului.
Aici si eroare...laturile tale nu formeaza un triunghi ;)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-19T19:03:08+02:00
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters