1. Rasina este component de baza al :
A) cauciucului
B) materialelor
C) sticlei
2. Materialele termorigide au un proces de transformare :
A) ireversibil
B) la rece
C ) reversibil
3. Rezistenta la coroziune este o proprietate :
A) fizica
B) chimica
C) tehnologica

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:21:38+02:00
1-aici la unu la noi era A)cauciucul;B)materiale plastice si C)petrolul rasp corect B
2-A
3-B
Mai erau... :)) 
Este materia prima pentru obtinerea sticlei: calcarul
Aliajele sunt subtante care au element de baza:metal
etc
2014-11-19T21:06:34+02:00
1. A - cauciucul 2. A - ireversibil 3. B - chimica
1 5 1