Răspunsuri

2014-11-19T18:06:17+02:00
Cel care munceste este rasplatit pentru munca sa cu bani sau produse.De aceea se spuna ca cel care munceste nu duce dor de paine .Daca muncesti ai bani si iti poti face mici placeri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:09:32+02:00
Proverbul..... are semnificatia de a reprezenta viata omului : cand munceste, are bani, si deci duce o viata placuta mai ales cand munceste cinstit.iar omul care nu munceste, logic ca nu are bani, depinde si de situatia familiala, si duce dorul de a duce o viata decenta
1 5 1