Răspunsuri

2014-11-19T18:04:58+02:00
Aveam= verb, persoana I, nr singular, timpul trecut, functia de predicat:
am vazut= verb, persoana I, nr singular, timpul trecut, functia de predicat;
a urcat= verb, persoana a III-a, nr singular, timpul prezent, functia de predicat;
am pornit=verb, persoana I, nr plural, timpul prezent, functia de predicat;
am patruns=verb persoana I, nr plural, timpul trecut, functia de predicat;
a inceput=verb, persoana a III-a, nr singular, timpul trecut, functia de predicat;
aspiram=verb, persoana I, nr plural, timpul prezent, functia de predicat.
Sper ca te-am ajutat!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T18:06:40+02:00
Aveam=mod indicativ ,timp imperfect , persoana a I , nr sg 
am văzut = mod indicativ , timp perfect compus , persoana I , nr sg
a urcat = mod infinitv , timp prezent 
am pornit = mod inicativ , timp perfect compus , persoana I , nr sg .
am pătruns= mod inicativ , timp perfect compus , persoana I , nr sg .
a început =mod infinitv , timp prezent 
aspiram = mod indicativ , timp imperfect , pers I , nr sg