Formele neaccentuate ale pronumelui personal devin pronume reflexive cand subiectul si complementul sunt la aceeasi persoana si acelasi numar.*
I don't know.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-11T08:30:27+02:00
Dativ
persoana 1 singular
imi, mi
persoana 2 singular
iti, ti
persoana 3 singular
ii, i
pers. 1 plural
ne, ni
pers. 2 plural
va,vi,v
pers. 3 plural
ii, i
Acuzativ
pers. 1 sg.
(pe) ma,m
pers. 2 sg.
(pe) te
pers. 3 sg. masculin
(pe) il, l
pes. 3 sg. feminin
(pe) o
pers. 1 pl. 
(pe) ne
pers. 2 pl.
(pe) va, v
pers. 3 pl. masculin
(pe) ii, i
pers. 3 pl. feminin
(pe) le


1 5 1
2014-03-11T08:31:23+02:00
In cazul D: imi , mi (mi- , -mi), iti , ti(ti- , -ti) ii, i (-i , -i)
si in cazul Ac: ma , m- , te , il , o