Răspunsuri

2014-11-19T17:52:20+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:53:11+02:00
Da este un organism unicelulat deoarece este formata dire-o celula.Sper ca te-am ajutat :)
mai detaliat nu imi poti spunt te rog!
da este un organism unicelular deoarece este o bacterie si toti stiu ca bateriile sunt monocelulare(unicelulare)
deci este o bacterie care este formata dintr-o celula di de asta sa pus numele de organism unicelular adica format dintr-o celula :D :).... sper ca te-am ajutat
mersi
VA multumes mult amandurora!!!!