Răspunsuri

2014-11-19T17:51:40+02:00
Urias-imens,veselie voiosie.,domol-lin,bunatate rautate,vine-soseste,pleaca-de duce,ordonat ingrijit. marcheazama ca cea mai buna te rog!!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:56:56+02:00
Urias-mare, veselie - bucurie/fericire ! , Domol -linistit , imens-Foarte mare, Vine - Sosește , Tristete-nefericire , pleaca-Se duce ,rautate-Dusmanie , ordonat-la locul lui, ingrijit -ordonat