Răspunsuri

2014-11-19T17:43:22+02:00
Craiasa era o femeie care conducea regatul de gheata si avea si niste cai din gheata....sper ca te-am ajutat

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • VDG
  • Ambiţios
2014-11-19T17:44:15+02:00
Craiasa este o femeie care ajuta sau face si mai rau aceasta in dependenta de faptul de care parte e ea de cea a binelui sau a raul.Craiasa buna trebuie sa aiba calitatile emerite a celor mai mari si bune personalitati dar cel mai important va fi ca ea sa ajute oamenii din jurul sau.Pentru ca ea sa devina craiasa e foarte mare calea trebuie sa ajuti mii si mii de oameni care sa-ti fie recunoscatori da faptul ce face ea...
Cam,aatit acum nu prea am inspiratie dar si nu stiu de care craiasa e vorba asa ca scuze am facut ce am putut 
Sper ca o sa-ti placa...