Răspunsuri

2014-11-19T17:44:36+02:00
A+a+2+a+4+a+6+a+8+a+10+a+12=77 7a+42=77|(-42) 7a=35|(:7) a=5 S={5 7 9 11 13 15 17}
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:45:26+02:00
Noteaza primul numar cu 2n+1
respectiv al 2-lea o sa fie 2n+3
3-lea 2n+5
4-lea 2n+7
5-lea 2n+9
6-lea 2n+11
7-lea 2n+13
le aduni si primesti
14n+49=77
n=2
de unde primul numar egal cu 5
2-lea 7
3-lea 9
4-lea 11
5-lea 13
6-lea 15
7-lea 17
noteaza primul numar cu 2n+1
respectiv al 2-lea o sa fie 2n+3
3-lea 2n+5
4-lea 2n+7
5-lea 2n+9
6-lea 2n+11
7-lea 2n+13
le aduni si primesti
14n+49=77
n=2
de unde primul numar egal cu 5
2-lea 7
3-lea 9
4-lea 11
5-lea 13
6-lea 15
7-lea 17
corect