Răspunsuri

2014-11-19T17:34:14+02:00
Foloseste criteriile operei epice  cea mai imporrtanta este definitia operei epice 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:44:13+02:00
1. Modul de expunere predominant este naratiunea care se imbina cu descrierea si cu dialogul.
2. Prin naratiune se comunica un sir de intamplari care prezentante intr.o anumita ordine constituie subiectul operei.
3. Intamplarile sunt aduse la cunostinta cititorului de catre narator.
4. Intamplarile se petrec intr-un anume loc si intr-un anume timp.
5. La intamplari participa personaje. 
  SPER CA TE.AM AJUTAT. LECTIA ASTA AM FACUT.O SI EU ACUM O LUNA IN URMA. SA STII CA E CORECT CE TI.AM ZIS.
si definitia este: Opera literara in care gandurile,ideile si sentimentele sunt exprimate indirect prin intermediul actiunii, al povestirii si al personajelor se numeste OPERA EPICA. :*