Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:40:07+02:00
1. Sania ne aminteşte  din copilărie cum ne dădeam la şaniuş 
2. Copiilor nu le-ar strica distracţia , dacă nu au sanie pot să se dea şi cu punga , un capac etc , acest lucru însemnând  că   ar face orice pentru a se da cu sania . 
3.Rămâne mereu distracţia cea mai mare a copiilor
2 5 2
2014-11-19T17:44:25+02:00
Mare lucru-i o sanie...de toti folosita si pentru munca dar si pentru joaca.in gospodariea unui om sau in curtea unde se joaca un copil sania este un lucru foarte folositor.Sania iti face iarna mai usoara...
1 5 1