1)MARITI CU 2 PRODUSUL NUMERELOR 7 SI 2.
2)MICSORATI CU 2 PRODUSUL NUMERELOR 2 SI 6.
3)MARITI CU 2 SUMA NUMERELOR 3 SI 6.
4)MARITI DE 2 ORI SUMA NUMERELOR 3 SI 6.
5)MARITI CU 2 DIFERENTA NUMERELOR 10 SI 2.
TREBUIE INMULTIRE VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:32:59+02:00
(7*2)+2=16
(2*6)-2=10
(3*6)+2=20
(3*6)*2=36
(10*2)+2=22
1 5 1
2014-11-19T17:33:23+02:00