3. Uniți prin săgeți
fiecare enunț din coloana A cu rezultatul corespunzător din coloana B

A. a)125% din 32

b) numărul x pentru care x+1/6 = 6/9

c) numărul p pentru care concentrația unei
soluții pbiținută din 120 g apă și 30 g sare este p%

d) dacă x/21=10/y=5/7,atunci x+y este



B. 1) 31

2) 20

3) 40

4)29

5)3

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T22:54:57+02:00
3.a)cu 3
b)9(x+1)=36=>9x+9=36=>9x=36-9=>9x=27=>x=3 deci b)cu 5
c)cu2 deoarece c%=(md*100)/ms =>(30*100)/150=>100/5=>c%=20 (am ajuns la rezultatul asta simplificand,in cazul in care mai stii cum)
         ms=apa+md=120+30=150
d)x/21=10/y=5/7=>x/21=5/7=>x=5*21/7


d) cu ... ? :))
:)) se pare ca am omis la d sa mai scriu.Stai sa il fac din noi
nou*
d)x=15
y=14...deci x+y=15+14=29..deci d cu 4
2014-03-10T22:57:08+02:00
A-3
Eu atat am :-? Scuze ca nu te pot ajuta mai mut, doar ca nu am foaie sau ceva la indemana

1 1 1