In cuprins este specificat..................la care se regaseste un capitol, un text, un continut. Cuprinsul poate fi asezat la..................sau la........................cartii. Acesta se mai poate numi.........................sau......................... .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:24:53+02:00
La inceputul sau sfarsitul cartii.Acesta se mai poate numi sumar sau continut
7 4 7
2014-11-19T17:48:08+02:00