Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:27:26+02:00
Poezie=Hiat
Coordonator=Hiat
Florareasa=Diftong
Podoaba=Diftong
Zoologie=Hiat
Procedeu=Diftong
Idee=Hiat
Stiinta=Hiat
Cadou=Diftong
Tustrei=Diftong
Seara=Diftong
Casierie=Diftong
Functionar=Hiat
Zmeu=Diftong

Sper ca team ajutat
2014-11-19T17:28:52+02:00
Cadou-ou=diftong
tustrei-ei=diftong
seara-ea=diftong
casierie
i-e=hiat
ie=diftong
functionar-io=diftong
zmeu-eu=diftong
poezie
o-e=hiat
ie=diftong
coordonator
o-o=hiat
florareasa-ea=hiat
podoaba-oa=diftong
zoologie
o-o=hiat
procedeu-eu=diftong
idee
e-e=hiat
stiinta
i-i=hiat
La alea la care am scris jos am scris asa ca se desparte in silabe de exemplu la stiinta vine sti-in-ta si i-i este hiat la diftong este procedeu pro-ce-deu eu nu este despartit ceea ce il face diftong sper ca te-am ajutat :D