Răspunsuri

2014-11-19T17:19:26+02:00
Pai cu inceputul 
Pe mine m-a invidiat un coleg ca eram mai bun ca el m-am suparat nu-am mai vorbit cu el dar si eu l-am invidiat .
Comportamentul meu fata de el a fost foarte drastic cand se batea cu colegii ma bateam eu cu el si il puneam jos nu vorbeam cu el  il param 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:23:40+02:00
Comportamentul care trebuie sa fie la fiecare cind cineva te invidiaza este acela de a fi linistit,sa incerci sa rezolvi problemele cu ton jos.eu as fii linistita si plina fericire si inacelasi timop plina de rivalitate ,deoarece trebuie sa fii calma si nici nu trebuie sa-ti lasi garda jos


Fa cum fac eu.

Intreb ce sa intimplat si gata.
3 5 3