Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:14:25+02:00
Tata a primit salariul (la final )
Salariul a fost marit cu 20%(la inceput )
Andrei s-a  uitat la salariul lui de milioane (mijloc 
Salariul lui Denis era mai mare decat salariul lui andrei 
2 5 2
2014-11-19T17:31:59+02:00
Salariul este prea mic.
Sa ai salariu trebuie sa muncesti.

Azi am ratat ziua de salariu.Maine ridic  salariu de la firma.
1 5 1