Răspunsuri

2014-11-19T17:15:57+02:00
1 cuv. consoane-v,g,h']  vocale-e,u'  ]semivocale-e']
2 cuv.consoane- z,c'   ] vocale-i,a,u']semivocale-e']

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:17:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mergeam = m consoană, e vocala, r consoana, g consoana, e semivocală, a vocala,m consoana Vegheau = v consoana, e vocala, g consoana,h consoana, e semivocala,a vocala, u senivocala Ziceau = z consoana,i vocala,c consoana , e semivocala, a vocala ,u semivocala MARCHEAZA RASPUNSUL MEU CA CEL MAI BUN ! ;-)
nu am vazut cuv mergeam consoane-m,g,m' vocale-e,a' semivocale-e
Asa e corect,cum am scris eu !
1 cuv. consoane-v,g,h'] vocale-e,u' ]semivocale-e']
2 cuv.consoane- z,c' ] vocale-i,a,u']semivocale-e']
ms