Răspunsuri

2014-11-19T17:26:21+02:00
Sister in low = sora din scăzut
mother in low = Mama în scăzut
fore parents = Părinții prim-plan
close relatives =
rude apropiate
close friendship = nu stiu
close friend = prieten intim
Hard working = lucru greu
idle = inactiv

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:35:37+02:00
Sister-in-law -cumnata
mother-in-law  -soacra
fore parents -stramosi
close relatives -rude apropiate
close friendship - prietenie apropiata
close friend - prieten apropiat
hard working -lucru greu
idle - inactiv
1 5 1