Răspunsuri

2014-11-19T17:05:33+02:00
Imi iubesc plaiul meu natal.                                                                                  razesul meu nu uda florile violette                                                                     
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:08:24+02:00
Pe plai erau multe turme de animale.
Am cunoscut cel mai curajos razes..
Tatal meu a aranjat toate sculele ce dibacie.
Impreuna ne-am distrat strasnic.
Am pus ramasag cu prieteni mei ca eu castig competitia