Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:05:58+02:00
Poti sa povestesti cum ca o avut loc un incendiu si ca pompierii o reusit sa scoata pe toata lumea din cladire inafara unei fetite mici. si ca un caine caruia ea ia dat de mancare in ziua precedenta a intrat in cladirea in flacari si a salvat-o pe fetita iar la sfarsit familia la adoptat.
sau ceva de genu
mersi
:)))
te puuuup
Incetati!!!
nu vrem! de ce? Ti-e ciuda?
2014-11-19T17:12:01+02:00
La politie exista un caine salvator. El se numeste Rex. Este expert in salvare pentru ca el a salvat multa lume de la inec, flacari etc. 
Intr-o zi el se simtea foarte slabit pentru ca nu manca de cateva zile fiindca nu mai avea timp. Cei de la plitie au chemat salvarea dar ea a ajuns prea tarziu. Cand au ajuns la spital, doctorii erau foarte ingrijorati pentru el. Politistii din spital s-au intrebat daca el nu mai este cine ii va salva pe oameni?
A doua zi, Rex se simtese mai bine, iar politistii ii lua o zgarda nou nouta! Rex se simti si mai bine, iar nu se mai simtea slabit deloc.
Acum Rex e bine si poate salva oameni in continuare!
Sper ca te-am ajutat!