Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T17:04:01+02:00
Bufnita,ariciul,pisica salbatica,liliacul,sopirle,koala,iepuri,raton etc.
Bufnita,ariciul,pisica salbatica,liliacul,sopirle,koala,iepuri,raton etc.
2014-11-19T17:06:51+02:00
Hamsteri, lenesi, caine-raton, aye-aye, chinchilla, raton, koala, leoparzi, lei, tigrii, liliac, sconcs, oposum, soparle, arici, leu de mare, veverita zburatoare, iepuri, dihori, pisica salbatica, broaste, soarecele mare de desert, lemuri, ras, pantera, cangur. cam atat am gasit
sper ca te-am ajutat.......
din ce cauza striga in timpul zilei isi modifica forma discul facial? va rog daca stiti sami spuneti