Răspunsuri

2014-11-19T16:51:55+02:00
Prin derivare cu sufix si prefix
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:54:02+02:00
A insemna - de la cuvantul de baza semn +prefixul a + sufixul  na
curtticica    -de la cuvantul de baza curte + sufixul cica
geamlac     -de la cuvantul de baza geam + sufixul lac    Nu sunt sigur
Berarie        -  n-am auzit de cuv asta
Invoiala        De la cuvantul de  baza voie + prefixul in  + sufixul ala