Răspunsuri

2014-11-19T17:01:19+02:00
1.Sit venia verbo. (Sa fie cu iertare pentru cuvantul spus)
2.Oleum addere camino. (A turna ulei peste foc)
3.Usque ad finem. (Pana la sfarsit,pana la capat)
4.Nihil lacrima citius arescit. (Nimic nu usuca mai repede ca o lacrima)
5.Vae victis! (Vai de cei invinsi!)
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T19:53:35+02:00
Sapientia ars vitae est = intelepciunea este stiinta vietii
vacat timore honesta conscientia= este lipsita de teama o cunostiinta curata
2 3 2