Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:46:36+02:00
Sapte zeci
cifra zecilor e 7
479 are 4 sute,7 ZECI si 8 unitati
Daca intreaba cate zeci are nu cumva are 47 zeci?
ba da
de unde ai scos 47 de zeci ?
478 4 sute 7 zeci 8 unitati
2014-11-19T16:50:20+02:00
7 zeci . .. 478 - are 4 sute , 7zeci si 8 unitati
Numarul 478 are 47 de zeci
are 4 sute 7 zeci si 8 unitati, cum sa aiba 47 de zeci???
e adevarat martha