Răspunsuri

2014-11-19T16:33:44+02:00
Voi mergeți la bunici Voi plimbați câinele Vo-i pleca in străinătate Vo-i reuși sa intru in castel daca îi vo-i omorâ pe toti
Comentariul a fost şters
Andrei v-a lua nota mare la test
Ana va merge acasa
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:37:38+02:00
Voi  -  Eu voi ajunge acolo.
V-oi - V-oi merge pe la dumneavoastra.

Va   -Ionut va merge cu parintii la munte.
V-a  -El v-a spus ca  nu mai merge in excursie.
Comentariul a fost şters
Sa faceti cum v-oi invata eu.