Heyy... scuze ca pun intrebarea asta aici...dar ... am doi de 4 la mateee!!!!! Si nu stiu cum sa-i spun mamei,pentru ca anul trecut am luat doi de 5 la mate!Si atunci m-a cam certattt,da pai cu 4!!!! Si zic sa-i spun mamei acum fiindca cu ea ma mai inteleg,ca daca ar afla tata,ar face scandal!! Si astazi la ora 18:00 are sedinta cu parintii si v-a veni si Doamna de mate sa le spuna ce note avem!! :(((((((( Ce sa fac?? P.S.:Scuzati materia

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-19T16:32:04+02:00
Incearca sa nu le spui parintilor de sedinta....
incerc
pa
pa
eu spun ca ar trebui sa ii explici ca nu te descurci la aceasta materie si sa ii promiti ca daca vei lua niste lectii particulare cu cineva care o sa iti explice mai mult vei avea note mai mari succes
mda
2014-11-19T16:40:43+02:00
Spune adevarul astfel nu te va certa rau
ea daca i-au nota mai mica de 5 ma bate cucureaua si ma invineteste :(((((
Da dar dacă afla de la altcineva o sa fie mai rău
stiu