Răspunsuri

2014-03-10T21:51:12+02:00
Vlad , ou, ceas, dans ,disc , bloc , cuc,cioc si lista poate continua!
15 2 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T21:52:42+02:00
Ac, atac, bac, bec, bloc, cec, chec, cioc, coc, cuc, dac, drac, fleac, foc, grec, ic, ioc, joc, leac, loc, mac, mic, nuc, plic, puc, rac, sac, sec, soc, şoc, spic, stoc, suc, tac, ţac, tic, toc, ţoc, truc, veac,da, dă, dac, dâmb, dans, dar, deal, demn, dens, des, deşi, disc, doar, doi, domn, dop, dor, dorm, dos, dud, duh, dur, duş,hal, ham, han, har, hârb, hâş, haţ, hăţ, hău, hau, haz, henţ, hertz, hi, hit, ho, hoit, hol, hop, horn, hoţ,mac, mag, mai, mâl, mal, mânz, măr, marş, marţi, melc, mers, metal, miau, mic, mici, mile, miez, mit, mod, moş, mov, mult, mut,etc


21 4 21