Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:27:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A={3,5,5,7,13} nu este corecta deoarece 5 este de doua ori si intr-o multime nu se repeta elementele

29 4 29
2014-11-19T16:32:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu e corect pentru ca 1+4=5 si 2+3=5. Intr-o multine nu se pot repeta aceasi termeni de mai nulte ori.
27 4 27