Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T21:50:05+02:00
Puritatea = (m pura/m totala)*100=>masa pura = (m totala*puritatea)/100=(20,2*60)/100=> m KNO3 =12,12g
azotat de potasiu = KNO3
in 101 g KNO3  se afla 48 g O2
in 12,12 g KNO3 se afla x g O2          x=5,76 g O2
Asa am scris O simplu .... de regula se pune O2 cand il scri in reactii ....
slabe sanse pt ca atat sa ii dea 3,doar daca nu cumva dvs faceti asa cu elevii
Exista chat ... va rog frumos
gata,imi cer scuze,nu se mai intampla
Ok nu.i nimk
2014-03-10T21:51:20+02:00
puritatea = (masa pura/masa totala)*100=>masa pura = (masa totala*puritatea)/100=(20,2*60)/100=> m KNO3 =12,12g
azotat de potasiu = KNO3
in 101 g KNO3  se afla 48 g O2
in 12,12 g KNO3 se afla x g O2         
x=5,76 g O2

1 5 1