Răspunsuri

2014-11-19T16:15:27+02:00
Adica cum iti convine tie ... adica cum vrei 
de ex : a) 4*9*2 = (4*9)*2 sau 4*(9*2)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:19:23+02:00
Dupa mine ar fi (4x9)x2 =36x2 pentru ca e mai usor sa inmultesti cu 2, dar poate tie iti e mai usor altcumva! mie asa imi este !  SPER ca te-am ajutat!
mie usor numa ca am uitat ca ce vrea sa zica adica convenabil multumesc !
cu placere