5 amintitiva verbele si complectati.
nu......pe maine ce poti............astazi.
ce..........la tinerete aceea ......la batranete
meserie.......bratara de aur
baza buna ......................primejdia rea

2

Răspunsuri

2014-11-19T16:12:47+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:12:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu lasa pe maine ce poti face astazi
ce faci la tinerete aceea faci la batranete
meseria este bratara de aur
paza buna trece primezdia rea
1 5 1