Clasa a 4 a : Pe o sosea trec in medie 500 de masini pe zi ,in zilele lucratoare,si cu 300 de masini mai putin duminica.Cate masini trec in luna februarie pe acea sosea? Va rog ,numai care stie!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:08:44+02:00
24x500=12000 masini (zile lucratoare)

4x200=800 masini (duminica)
12000+800=12800 masini
24x500=12000 masini (zile lucratoare)

4x200=800 masini (duminica)
12000+800=12800 masini
2014-11-19T16:11:58+02:00
500-300=200(masini)-trec in zilele de Duminica
500+200=700(masini)-trec intr-o saptamana
700:7=100(masini)-trec intr-o zi
Luna februarie are 29 cred....,Deci:
100*29=2900(masini)trec in luna ferbruarie
P.S. Daca luna ferbruarie(anul acesta) are alt nr de zile faci 100*ne respectiv