Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:06:27+02:00
Semnificatia titlului "Alexandru Lapusneanul" reprezinta personajul principal din aceasta nuvela, un personaj caruia ii plagea suferinta altor oameni, omorandu-i si scotandu-i ochii sau taiandu-le mainile... 
Se poate mai 2-4 idei te rog
Reprezinta personajul principal care este un personaj foarte rau,malefic care nu-si iubea sotia si care nu se tinea niciodata de cuvant?
2014-11-19T16:09:59+02:00
Alezandru Lapusneanul este personajul personajul principal al nuvelei,numele sau dand si in tltlul nuvelei.