Ma ajutati la urmatorul exercitiu: a)lichenii au corpul format dintr-un tal alcatuit din..........si........care traiesc...........
b)ciuperca..........apa cu...........din................iar alga verde produce...........in procesul de............
va rog foarte mult! urgent!

2

Răspunsuri

2014-03-10T21:31:46+02:00
A) Lichenii au corpul format dintr-un tal alcatuit din o alga verde si o ciuperca care traiesc in simbioza.
b) ciuperca absoarbe apa cu hifele sale din sol iar alga verde produce substantele organice ( hrana ) in procesul de fotosinteza . 
Ms dar prea tarziu :(
Vivi a gresit mult
NU E NICIODATĂ PREA TARZIU !
Ea deja a ales raspunsul cel mai bun
nu te supara la alt exercitiu pe care il voi pune si daca imi raspunzi te voi alege cel mai bun! promit!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T21:33:00+02:00
....alcatuit dintr-o ciuperca si o alga care traiesc ajutandu-se reciproc.
b)Ciuperca extrage apa cu sarurile minerale din pamant , iar alga verde produce hrana, in procesul de simbioza .
4 4 4