Subliniati un raspuns corect va rog mult :
1)numarul de oceane de pe terra este de: 3,4,5,6
2)extremitatea de est a americii de sud este capul:Horn,GAILINOS,BRANCO,PARINAS.
3)CURENTUL OCEANIC CE CONTRIBUIE LA FORMAREA DESERULUI NAMIB ESTE:BENGUELEI,MOZAMBIC,ANGOLEI,SOMALIEI.
4)STRIMTOAREA CARE SEPARA AMERICA DE SUD DE ANTARCTIDA ESTE:MOZAMBIC,DRAKE,BASS,MALACA.
VA ROG AJUTATIMA

2

Răspunsuri

2014-11-19T19:43:05+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T20:38:26+02:00