Un dreptunghi are lungimea de 19,17 m , iar latimea este de trei ori mai mica decat lungimea . Calculati perimetrul dreptunghiului .

Un exemplu mic care contine acestui exercitiu : P = 2 (L + l )

Va rog am nevoie URGENT !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T21:25:01+02:00
Draga Dulcikatha,
Nu sun sigur ca am inteles exact ceea ce intrebi, dar solutia problemei este urmatoarea:
P=2(L+l)=2(L+L/3)=2L(1+1/3)=2L 4/3=8/3 l=8/3 19.17=51,12cm
1 5 1
2014-03-10T21:28:34+02:00
Consideram functia f:(-8, -4 ,o,4) -R, f(x) =2-trei supra patru ori x.Determinati multimea valorilor functiei f.