Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:01:35+02:00
275*3=825 l de apa curg din 3 robinete intr-o ora
825*3=2475l de apa curg din 3 robinete in 3 ore
104*3=312 l curg pe linga dop in 3 ore
2475-312=2163 l- cantitatea  de apa dupa 3 ore.
mersi foarte mult !! Asta e un raspuns cu adevarat ! mersi inca o data
te marchez ca cel mai bun raspuns
Multumesc! Ma bucur ca am reusit sa te ajut!:)
ai facebook ? daca da eu ma numesc raluca raluca
si am o poza cu o fata
2014-11-19T16:01:50+02:00
3×275=825(litri pe ora) 825×3=2475(litri in total)=>2475-104×3=2475-312=2163
1 5 1