Se dau cuvintele :silabic,cunoscut ,alcoolic,sensibil,pagină,braț,(a) lucra. Idicati derivate obținute de la aceste cuvinte cu ajutorul urmatoarelor prefixe neologice:
hiper-
ante-
bi-
con-
anti-
arhi-
contra-
Integrati aceste cuvinte în enunțuri.

2

Răspunsuri

2014-11-19T15:50:12+02:00
Hipersensibil
antebrat
a conlucra
arhicunoscut
bisilabic
contrapagina
antialcoolic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:51:12+02:00
Hipersensibil
antebrat
a conlucra
arhicunoscut 
bisilabic
contrapagina
antialcoolic
Tata este hipersensibil la tigari.
Ma doare antebratul.
Mama a conlucrat cu seful ei la un proiect.
Presenditele tarii este arhicunoscut .
Fratele meu a bisilabisit cuvantul mama.
Eu citesc contrapaginii.
La scoala Dna profesoara de at ca tema sa facem un afis cu antialcoolul.
4 4 4