Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-19T15:42:27+02:00
3 - 3,6,9,12,15,18
4 - 4,8,12,16,20
5 - 5,10,15,20,25,30
10 - 10,20,30,40,50,60,70,80
POti sa ma marchezi cel mai bun daca te-am ajutat te rogg
cum ca nu stiu
pe raspunsul meu iti arata sa dai cel mai bun
iti arata si pe raspunsul meu si pe raspunsul celuilalt
mss
2014-11-19T15:42:28+02:00
Multiplii pentru 3: 6,9,12,15
Multiplii pentru 4: 20,24,28,32
Multiplii pentru 5: 15,20,25,30
Multiplii pentru 10: 60,70,80,90

Multiplii de 3 inseamna ca numarul 3 este inmultit cu orice alt numar.
Multiplii de 4 inseamna ca numarul 4 este inmultit cu orice alt numar.
Multiplii de 5 inseamna ca numarul 5 este inmultit cu orice alt numar.
Multiplii de 10 inseamna ca numarul 10 este inmultit cu orice alt numar.
1 2 1