Răspunsuri

2014-11-19T15:38:54+02:00
O companie australiana de comunicatii a realizat o reclama pentru abonamente la Internet in care se fac referiri amuzante la Romania.

Astfel, un actor care pare ca le prezinta spectatorilor mai multe informatii despre Romania, pe o tabla, vorbeste de cateva lucruri caracteristice Romaniei, printre care "o chestie" - chipul lui Decebal sculptat intr-un munte la cazanele Dunarii, niste cai salbatici, sau personajul Dracula.

In finalul enumerarii, se arata si ca Romania are o viteza a legaturii la Internet, pentru abonatii retelelor locale, mult mai mare decat a Australiei. El le care spectatorilor sa se aboneze la firma australiana, singura care poate sa ofere o calitate a Internetului mai buna decat in Romania.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T16:00:51+02:00
In centru strada centrala sa deschis un nou magazin haine cum ar fi bluzite fustite si se vind doar la 168 lei.Va asteptam cu cel mai mare drag pentruca doar aici puteti gasi anume ce aveti nevoie doar la Booom Sonic gasit tot nu uitati eftin si frumos.....! ^_^