Răspunsuri

2014-11-19T15:33:40+02:00
Floarea vietii, poate fi comparata cu viata ta, prin ce etape treci tu, trece si ea, de exemplu cand te nasti ea rasare, iar cand mori ea se ofileste.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:54:31+02:00
Viata este o floare.Aceasta floare are o petala  catifelata care poarta numele Copilaria.Eaeste impodobita cu cele mai dulci zambete de copii si poarta culoarea bucuriei.Ea este cea mai stralucitoare petala din floarea vietii.De asemenea,copilaria e o statie la care oprim noi in viata numai o singura data.Timpul petrecut aici zboara mai repede decat oriunde.Zabovim un pic si pornim mai departe,pe drumul lung al vietii.Copilaria trebuie traita astfel incat sa nu se piarda in golul timpului.Puem asemana copilaria si cu o firimitura dulce de paine pe care o gusti numai o singura data.Se topeste in gura si numai e.Ea este ca o pasare calatoare care la momentul potrivit ne paraseste,plecand in tarile cu lumina prea alba si fierbinte.Dar cand se intoarce,aduce  in plisc doar amintirile.Orice om isi aduce aminte cu drag de aceasta perioada a vietii.Cu regret,cale de intoarcere nu exista.Fiecare paseste inainte pe aleea vietii.Copilaria incepe cu rasaritul zilei vietii noastre.Ea este ca un oare.Razele lui sunt anii copilariei,iar lumina-e fericirea ei.Caldura e o suvita de apa care ne mangaie,in ziua de 1 iunie da mai multa caldura decat de obicei.Copacii parca sunt mai verzi,iar florile umpl vazduhul cu un miros mai enigmatic ca alta data.Seara,soarele apune.Locul copilariei il ocupa alta perioada a vietii.Pe cer urca luna si-si picura argintul peste imprejurimi.Cu siguranta,copilaria este un timp al invatarii si al satisfactiei.Copii sunt comoara cea mai de pret a unui popor.Scoala inseamna pentru copii prima mare intalnire cu viata,dar si calea de a-si dobandi prin propriile puteri cunostinte care le vor ajuta sa-si gaseasca locul ce li se cuvine in societate.

Sper sa iti fie de ajutor!

2 5 2