Răspunsuri

2014-11-19T15:36:16+02:00
Faci a+b+c=8264. a+b=6327. al 3-lea nr il scazi cu rezultatul primelor doua si afli cele trei nr.
Pe mine asa m-a invatat la scoala.Sped ca te-am ajutat!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:42:48+02:00
A+b+c=8264
a+b= 6327
c=a-1549

a=?
b=?
c=?

6327+c=8264
c=8264-6327
c=1937
c=a-1548 ⇒ (rezultă că) a=1548+c
a=1548+c
a=1548+1937
a=3485
a+b+c=8264
3485+b+1937=8264
3485+1937+b=8264
5422+b=8264
b=8264-5422
b=2842
Verificare 3485+2842+1937=8264

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
1 5 1