Răspunsuri

2014-11-19T15:29:52+02:00
A nu-și cunoaște lungul nasului-a se baga unde Nui fierbe oala,a se baga unde nu trebuie fara voie
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:31:33+02:00
1) a da coate = a luta , a face loc
2) a lua pe nepusa masa = a lua fara veste, a lua cu forta
3) a nu-si cunoaste lungul nasului = a nu-si da seama, a fi obraznic
4) a trage foloase = a profita, a pacali.