Puneti Verbele dintre paranteze la modul indicativ timpul prezent
Textul:
Bunica (a coase) si (a tese) si eu (a continua) traditia familiei.
Noi (a pune) itele de razboi (a alege) fiere de lana colorata pentru o noua scoarta (a trece) suveica prin urzeala si (a bate) bine cu spata
2.Analizati verbele la modul indicativ din textul urmator dupa modelul dat:
Tu torci.Pe vatra veche ard /Pocnind din vreme-n vreme , /Trei veascuri rupte dintr-un gard, /Iar flacara lor geme.
3.Copiati in caiete si completati spatiile libere cu verbele a crea si a grea la modul indicativ timpul prezent
uN SCRIITOR........ inspirat de realitate.
*Stiu ca .....muzica rocK
VA ROG AJUTATIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-19T15:25:39+02:00
1Bunica coase si tese si eu continui traditia familiei.
Noi punem itele de razboi ,alegem fire de lana colorata pentru o noua scoarta,trecem suveica prin urseala si batem bine cu spata.
2nu ai dat modelul deci nu stiu cum sa te ajut
3.mi se pare ca ceva nu e prea bine...
2014-11-19T15:29:42+02:00
 Bunica (coase) si (tese) si eu (continui) traditia familiei.Noi  (punem) itele de razboi (alegem) fiere de lana colorata pentru o noua scoarta (trecem) suveica prin urzeala si (batem) bine cu spata. 
3 3 3